Rabu, 1 April 2009

Pegawai Pemantau Harga

Hari ini aku menyambung tugas aku sebagai pegawai pemantau harga bagi tahun kedua.tak tahulah macamana penerimaan penguatkuasa terhadap pph makin menyampah atau ...........???. Persoalan yang sukar untuk di jawab. Sabtu lepas turun ke JB memenuhi hasrat seseorang yang aku anggap istimewa dalam diri ini untuk kerumahya.Tak terpikir pun nak turun JB last-last minit je.X pelah satu cabaran dah lepas tapi kat depan banyak lagi cabaran mendatang. Semalam kantoi pulak dengan Lin......kurang asam jawe betul.......ingatkan lehlah cover-cover line sebelum aku umumkan tapi dah terkantoi pulak... x pelah mgkin ade hikmahnya. aku pun umur dah 27....entah bila dapat posting kat jkm....niat aku dalam hati dapat kerja tetap insyaallah aku kawin.minggu lepas aku cuti seminggu nak setelkan medical check up n oppoinment ngan dr.alhamdulillah semua dah setel. Ya Allah Kau permudahkan urusan aku dalam menempuh liku-liku hidup yang mendatang..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan