Sabtu, 31 Oktober 2009

KERJA

HUHu Hu tak tau le pejam celik pejam celik dah setengah tahun aku kerja kat Jeli ni.....kejap betul tak terasa tapi memang nabi pernah kata akhir zaman ,asa sejam macam seminit, seminit macam sesaat. memang cuti pun tak terasa kejap je dah ari khamis pas tu cuti......

Jeli sebuah pekan kecil yang jauh daripada bandar. Lebih kurang 55 km daripada Bandar Tanah Merah. Pertama kali aku sampai susah ati juga dengan budaya yang berbeza, aku ni yang jawe totok dapat kerja kat jajahan jeli yang tak pernah aku sampai.

tapi semua itu aku dah lalui....
setengah tahun jap betul....
macam aku baru berenti je dari KPDNHEP Batu Pahat........

Tapi sekarang aku pun dah tukar status daripada single kepada bertunang....
insyaallah tahun depan aku mendirikan rumahtangga.
kira setahun terlajak dari perancangan aku

tak pela....
Cayokk...cayok....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan